2015. június 23., kedd

Most már felesleges...



Talán én rontottam el. Nem tudom pontosan.
Ha van egy kis időd szánj erre időt és olvasd el.
Nem tudjátok el hinni hány álmatlan éjszakám volt már a blog sorsa miatt.
Mostanra kiforrt egy szörnyű vélemény  a fejemben. A blog elvesztette azt, ami régen megvolt neki.
Az érdeklődés, a lelkesedés a blog iránt eltűnt. Nem az én részemről.
Voltak mély pontjaim, de sikerült belőlük kimásznom. Mert azt hittem lehet olyan ,mint régen.
Most már feleslegesen ülök egy hónapot azon, hogy megírjak egy részt.
Most már feleslegesen várom a kedves kommenteket.
Most már feleslegesen keresem azt a csoportot, akit érdekelne a blog.
Most már feleslegesen írok…

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy abba akarod hagyni! Én imádom a blogot! Úgy ahogy van! Mindig is ez volt a kedvencem! Nézd meg a feliratkozók és a megtekintések számát és rájössz nincs hiába! FOREVER HOMER <3

    VálaszTörlés
  2. Én is azon a véleményen vagyok mint Kata! Szerintem kár lenne abbahagynod!:D

    VálaszTörlés