2015. február 2., hétfő

3.Évad 6.Epizód : " Együtt kellene működnünk "

Sziasztok! Meghoztam az új részt, amire elég sokat kellett várni. Ki akartam rakni már 20.-án de nem sikerült. Remélem tetszeni fog nektek és most írtok pár kommentet. Nemsokára frissül a szereplők listája, amit a csoportban előbb láthattok majd. Új a design, nem mondom, hogy ez marad. Nem szeretném tovább húzni az időt. Jó olvasást!

Éppen a kocsiban ülök Drakekel és Jackkel. Úton vagyunk Shawnért. Messzebb állunk meg a börtöntől. Rossz érzés fog el amikor arra kerül a sor, hogy mennünk kell. A börtön egy kicsit odébb van a rendőrségtől, de mi még is az őrsnél parkolunk le. Éppen valakit hoznak be. Drake érdeklődve bámulja a kocsit. Én és Jack csak álltunk és vártuk, hogy még is mikor óhajt jönni. Azonban pár perc múlva valaki pár rendőr kíséretében kiszállt az autóból. Drake lefagy. Közelebb megyünk hozzá.
- Akit bevisznek az ugye...- kezd bele Jack.
- Az öcsém. -mondja lesokkoltan Drake. Elindul az őrs felé. - Nash! - ordítja, majd elkezd futni felé.
A bilincsbe vert srác megáll.
- Drake? - kiabál vissza.
- Mi a francot csináltál? - hallani Drake-et az utca másik oldaláról. Én és Jack is a fiúkhoz sietünk.
- Öhm..hát az úgy volt, hogy... Macfox? -  nézett rám furcsállva Nash.
- Folytasd. -mondom.
- Összeverekedtem egy sráccal.
- Miért? - kérdezi Drake.
- Egy.. csaj miatt. Annyira hülye vagyok! - süti le a szemeit Nash.
- Hát az vagy ! - ért egyet Drake.
- Meglátszik, hogy rokonok vagytok... - mondja Jack. Én ezen akkorát röhögtem Jackkel, hogy mindenki hülyének nézett minket, de mi feküdtünk a nevetéstől.
- Nem vicces! Le fognak csukni!- sápítozott Nash.
- 17 vagy. Nem csukhatnak le.- mondtam higgadtan.
- Ez esetben ne aggódjatok miattam.- mondta Nash.
- Nem aggódtunk.- rázta meg a fejét Jack.
Nash fújtatott egyet mi pedig elmentünk Shawnért.
Mikor odaértünk Shawn már kint állt az épület előtt. A fiúk lepacsiztak egymással(azóta sem értem, miért olyan jó ez), majd kérdezősködni kezdtek egymástól. Persze Jack egyből feldobta a tervét.
- Benne vagyok.- biccentett Shawn.
- Ma sötétedés utánra kellene beidőzíteni az egészet.
- Meg lesz Gilinsky.
A srácokkal hazamentünk, majd Shawn felhívta Taylort, hogy kijött a börtönből és, hogy megtalált. Taylor ennek kifejezetten örült és mint megtudtam June, Carter és Jake is vele volt.
Beesteledett. A fiúk és én éppen a megbeszélt helyre tartunk.
- Macfox. Ha valami lenne ott vagyunk Gilinskyvel, ha pedig mégsem akkor Mendes ott lesz.- mondta Drake.
- Oké. - mondtam idegesen. 
Shawn hátul összefogta a kezeimet Jack és Drake pedig felmentek a házak tetejére és onnan nézték az eseményeket.
- Remélem jó színész vagy.- súgta a fülembe Shawn.
- Viszonylag.- mondtam.
- Helyes.- kacsintott.- Én is.
- Mendes már vártalak.- mondta Taylor.- És téged is.- nézett rám. June, Carter és Jake pedig Taylor mögött álltak. - Ki gondoltam volna, hogy a kedves Avalanna Macfox egyszer megfog minket tisztelni jelenlétével?- kérdezte cinikusan.
- Nem vagy vicces Lautner.- mondtam.
- Tényleg? Így az vagyok?- kapott ki Shawn kezéből és levágott a földre.
- Nem feltétlenül.- mondtam.
- Pedig az akartam lenni.- mondta keservesen. Felálltam és leporoltam magam.
- Hali Macfox.- lépett Taylor mellé June.- A múltkor nem tudtuk befejezni amit elkezdtünk.Itt az ideje.
- Én nem tartom jó ötletnek.- hátráltam.
- Rohadtul nem érdekel érted?- tolt a falhoz.
- Lányok lányok lányok. El lehet ezt rendesen is intézni. -fogta meg June vállát Taylor. Parks elengedett.
- Még is mit akarsz tőlem?- tártam szét a karom.
- Semmit. Csak szólni akartam, hogy a kis drága Bieberednek pár nap múlva nyoma sem lesz.
- Nagyon meg fogod bánni.- vágtam vissza.
- Még is miért? Még a lénynek sem ártanál?- kerültem ismét falhoz.
- Csak azt hiszed Lautner.- rúgtam meg mire a földre esett én és Shawn pedig rohanni kezdtünk.
-Fuss már!- ordított Shawn aki mögöttem szaladt. Éppen kiértünk volna az utcából amikor Jc kaptam el a kezem magához rántott és a homlokomnak tartotta a pisztolyt.
- Jc azonnal engedj el!- kiabáltam rá.
- Sajnálom nem tehetem.- mondta.
- Szerintem igen.- szegezte rá a pisztolyát Drake aki Jackkel együtt lejött a háztetőről. Reynolds és Dallas is közelebb jöttek szintén fegyverrel a kezükben. Drake kilőtte a pisztolyt Jake kezéből Reynolds pedig Grieréből. Jack ekkor kapta elő a fegyverét és célzott. Jc fegyvere a földre került. Jack elrántott onnan és mind a négyen futni kezdtünk egészen addig amíg elég messze kerültünk Lautneréktől. June nemsokára SMS-t küldött.
" Nagyon megbánod még ezt."
Meglátjuk.
Másnap ismét SMS-t kaptam.
" Nem hiányzik valaki? " - June
Végigrohantam az egész házat. Mindenki otthon volt.
- Macfox !- hallottam meg Drake hangját. Visszarohantam a szobába.- June hív.- montda.
- Vedd fel.
Drake felvette a telefont.
- Tessék.-szólt bele.
- Drake?- válaszolt valaki kétségbeesetten a vonal másik oldaláról.
- Will?- kérdezett vissza Drake.
- Hála isten hogy felvetted. Meg kell keresnetek minket. Lautnerék szörnyűségéket terveznek.- mondta  Will.
- Kivel vagy?
- Nash is itt van és egy kislány.- Drakere nézek.
- Hány éves?- szólok bele én is a beszélgetésbe.
- Kicsi még. Olyan 5-6 körül van.
A szám elé kapok. Taylor kihozta az árvaházból a húgomat.
- Add neki a telefont.- mondtam.
- Igen?- szól bele egy vékony hang.
- Ashley itt Lana. Jézusom de régen nem hallottam a hangodat. Maradj Nash és Will mellett vigyáznak rád. Kihozunk titeket.- hadarom.
- Nagyon félek.- suttogja.
- Egy Macfox sosem fél. - mondom mosolyogva. Közben én is rettegek.
- Le kell tennünk!- kiabált bele a telefonba Nash, majd megszakad a hívás.
- Most még is mit csináljunk?- csúszok le a földre.
- Kihozzuk őket.- mondja Drake.
- Hívok erősítést.- állok fel, majd kimegyek a szobából. Az illető két másodperc alatt felveszi.
- Tudom.- mondja köszönés nélkül Justin.
- Segítened kell.
- Segíteni fogok.- mondja teljesen nyugodtan.- Éppen most foglaltuk le Robinnal a jegyeket a holnapi járatra.
- Egy isten vagy.
- Ezt is tudom.
- Hülye vagy.- nevetem el magam.
- Hazudsz.- röhögte el magát ő is.
- Mikor jöttök?
- Hát ha a te időd szerint nézem akkor éjszaka.
- Megadom a címet. Ide gyertek.
- Oké. De nekem nehogy serpenyővel akarj leütni minket. Képes vagy rá.
- Ó na hagyjál!
- Majd találkozunk Macfox.- köszön el.
- Majd találkozunk...- majd leteszi a telefont.
Nem értem Justin hogy tudhat az egészről. Érdekes..
Másnap reggel két ismerős hangra keltem fel. Verrecas és Justin megérkeztek.
- Drake. Kelj fel.- ráztam fel Griert.
- Mi az?- nézett rám kómásan.
- Teljesen mindegy. Csak könyörgöm vegyél fel egy pólót mert még félreértik.
- Kik?
- Bieber. Akiről tegnap meséltem. Megjöttek.
- Szent isten!- kapott a fejéhez cinikusan.- Azt hiszik majd , hogy kikezdtél egy 17 évessel!
- Komolyan mondom.
- Hát én nem.- rázta meg a fejét.
Kikászálódtam az ágyból, majd kimentem a szobából. Lásson a világ csodát a két hasonmás valóban itt volt.
- Szőke?- sipákolt Robin.
- Neked is szia.
- Nem is rossz Macfox.- mért végig Justin.
- Na maradj el. Erre nincs idő.
Megint SMS-t kaptam.
" Ne feledd Macfox. 10:45-kor indul a műsor. Ha érted mire gondolok, ha nem.... sajnálom." - June.
Ránézek az órára. 10:44.
- Kapcsoljátok be a tv-t!- ordítom.
Jack trappolt le az emeletről, majd benyomta a tv-t. Drake is az ő szobájában. Justin pedig Carter szobájában.
- Jakét is!- mondta Drake.
- Megyek.- rohant Robin a szoba felé miután Jack eligazította.
Jake szobájában szólal meg a tv.
- Mi a franc?- kiált fel Drake.
" -Oké. Látnak.-hallatszik a tv-ből Taylor hangja.
Nash ül le a kamera elé. Feltehetőleg.
-Előre szeretném leszögezni, hogy teljesen normális vagyok.- szólal meg Nash.- Kedves Drake. Egy hatalmas barom vagy, hogy megismerkedtél Macfoxxal. Nem magadra hoztad a bajt hanem ránk! Most komolyan nézz már ide! Ez szerinted normális?- üvölt a kamerába. - Kifejezetten utáltalak eddig is, de most pláne. Nem gondolsz senki csak mész a magad feje után! Gondolkodj már el magadon!
- Drake!- kiabál valaki. Feltehetőleg a másik Grier az.- Könyörgöm ne hallgass rá! Nem tudja mit beszél!- ugrál be Will.
- Fogd be! Szóval. Macfox. Én a helyedben mindent megtennék, hogy viszontláthasd a drága hugicádat. De nem arra gondolok, hogy hívd ide Bieberéket. Igen, tudunk róla. Mindenki tudja. És ennek rohadt rossz vége lesz! Lehet, hogy pár óra múlva mind a hárman meghalunk. De kurva jól érzem magam.- röhög bele a kamerába. "
- Ez nem ő. - fogja a fejét aggodalmasan Drake. Én is ezt tenném, ha jelenesetben Ashley lenne ott véres fejjel. Taylor ezzel túl lőtt a célon. - Mégis mi az istent akar Lautner?
- Nem tudjuk. - mondta Justin.
"- Na emberek kívánjatok nekünk sok sikert.-hajolt közel Nash a kamerához, majd megszakadt az adás."
- Meg akarja őket ölni. Miattam.- zuhanok a földre.- Meg kell őket találnunk! Értitek?!Én ebbe belebetegszek. - kaptam a hajamba.
- Emberek! Megtaláltuk hol vannak!- rohan be a szobába Jack és Robin akik ez idő alatt  kimentek.
Jack egy fecnit nyom a kezembe.
Ránéztem a fecnire és ismerős volt a cím. Elveszem az asztalról a kocsikulcsot, majd rohanok ki a házból a  fiúk pedig utánam. Justin, Drake és Robin velem jönnek. Kivételesen én ülök a volán előtt.
Negyed óra alatt a helyszínen voltunk. Justin egy pisztolyt nyom a kezembe.
- Meg tudod csinálni.- bólint.
Rámosolygok, majd mindannyian az ajtó felé vesszük az irányt. Robin berúgja a ház ajtaját.
- Lautner! Itt  vagyok!- üvöltöm el magam.  Én megyek elöl a fiúk pedig utánam. Zuhogást hallok. Majd valaki felordít. Aztán megint valaki.  Gyorsabban veszek levegőt. Nash rohan felém, majd a földre lök ő pedig rám vetődik.A zsebemet keresem ,hogy elővegyem a fegyverem. Amikor megfogom előrántom, majd rászegezem.
- Nem mered - rázza meg a fejét.
- Csak azt hiszed Grier- mondtam, majd egy egyszerű mozdulattal a vállába lőttem és lelöktem magamról. Felrohantam a lépcsőn és az egyik szoba ajtaját nyitva találom. Kivágom magam előtt az ajtót. Taylor és Ashley van a szobában .
- Tedd azt le - utasítom Taylort és a késre mutatok ami a kezében volt.
- Ahogy akarod - dobja le, majd egy pisztolyt kap elő a zsebéből.
- Engedd el  - szegezem rá a fegyvert.
- Rossz útra tértél Macfox.
- Engedd el a húgomat - erősködtem.
- Csak teher a válladon.
- Hiszed te azt - mondom.
-Macfox megvannak Grierék!- kiabál Robin. Na nem mondod...
- Sajnálom Lautner, de mennem kell. - húzom meg a ravaszt. Eltalálom a lábát.
- Gyere! - nyúlok Ashley kezéért aki egész eddig le volt dermedve. - Mehetünk !- rohanok le vele a lépcsőn.
- Ne olyan sietősen! - áll elém Jc.
- Menj a francba ! - lököm félre.
- Gyere Macfox!- kiált rám Justin. Beszállunk a kocsiba majd elhagyjuk a helyszínt.
- Üdv nálunk kicsi lány.-mosolyog Justin Ashleyre. Ashley elpirul majd egy apró mosolyt vet Jusra. Drake és a másik Grier mögöttünk ült és éppen Nasht próbálták "kijózanítani". Fél óra múlva Nash elaludt aminek mindenki örült ,mert mindent kritizált.
- Ugye kiszedtétek a vállából a golyót?- fordulok hátra.
- Persze. - bólint Drake.

Drake házában töltöttük a következő (szerencsére) eseménytelen hetet. A legtöbb időmet Ashleyre szántam, aki szokta a rengeteg embert, de Macfoxból van tudom, hogy megküzd a problémákkal. Ha már a problémáról van szó. Taylor és a csapata még mindig semmi jelet nem adott a múlt hét óta. Ami aggasztó, de ugyanakkor nem is olyan rossz.
- Gondolod, hogy terveznek valamit?- ültem le Justin mellé.
- Nem tudom. Lehet. Lautnernél sosem tudni. Pláne, hogy most fölényben vannak.
- Nincsenek.- mondom zavartan.
- De. Mi csak nyolcan vagyunk. Ők meg nem tudni.
- Meglátjuk.
- Ez az ő terepük. Rossz helyen járunk. -mondta Robin, mikor társult hozzánk a nappaliban.
- Lehet, hogy Lautner meghátrál.
- Kizárt. - nevet fel Robin.
- Ugyan már! Ha Taylort eltesszük láb alól az egész banda meg van lőve!- állok fel dühösen.
- Ez velünk is így van Macfox! Egy különbséggel. Nálunk a főcélpont Ashley. És ezáltal te is.- emeli fel a hangját Robin is.
- Csak hogy a két Macfox lesz a legnagyobb figyelem alatt.- mondja Justin. Próbál higgadt maradni.
- Lana! - rohan le Ashley az emeletről.
- Mi a baj?
- Nash!
- Mi van vele?- kapom fel a fejem rémülten.
- Összeverekedtek Drakekel.
- Tipikus.- morogja Justin.
- Megyek helyre rakom őket.- mondja Robin majd karon fogja Ashleyt és felmegy vele az emeletre.Igazából az ő húga is.
Én és Justin filmet néztünk míg a többiek fönt verekedtek vagy bánom is én mit csináltak.
Jack vágtatott be az ajtón.
- Leeroy! Leeroy! Richard Leeroy! Launer összeállt Leeroyyal!- kiabálta. Mindenki abbahagyta amit csinált és lerohant az előszobába.
- Gilinsky ilyen dolgokkal nem ér viccelni.- mondta Jus.
- Miért viccelnék ? - kérdezett vissza Jack.
- Honnan tudod?- kérdeztem. Jack felém pillant.
- Az előbb láttam őket. Lautner készül valamire. Méghozzá Leeroyyal.
- Srácok, June írt.- mondom. Robin lép előre.
- Mit?- kérdezte.
" Jövő héten ilyenkor a Prinlest streeten." - olvasom fel.
- Nem megyünk el. Nem hagyom, hogy mindenkit megöljön. Lautner ölni akar. És csak is azt.- rázza meg a fejét Justin.
- Muszáj lesz elmennünk. - mondom.
- Kizárt.
- El kell mennünk érted?
- Macfox ne szólj bele. Erről én döntök.
- Tévedsz Justin. Nem dönthetsz mások életéről. Én elmegyek.
- Ne beszélj hülyeséget.
- Igaza van Bieber.- mondja Drake.
- Macfox nem ért hozzá. -szól közbe Robin is.
- Összeszedjük az embereket.- mondja Shawn.- Adjunk a dolognak egy esélyt.
- Nem bánom.- biccent Justin.

- Akkor én megyek.- mondja Shawn.
- Veled megyek.- léptem mellé.
- Jöhet?- néz Shawn Justinra.
- Igen.
Shawn és én beszálltunk a kocsiba, majd egy –számomra- ismeretlen helyre mentünk.
- Tulajdonképpen tudod kit keresünk?
- Igen..azt hiszem.
- De jó.- forgattam meg a szemeimet.
- Szállj ki.
Az út többi részét gyalog tettük meg.
- Ansel!- ordítja el magát Shawn, mikor egy lakatlan épületbe léptünk.
- Mi a franc van? Oh, Mendes.- sétált felénk egy kb. 190 centis srác. - Mi járatban?
- Segítség kellene.
- Miről van szó?
- Bieber itt van LA-ben. Ahogy Lautner is.
- Értem.
- Emberek kellenek.- mondom.
- Te vagy Macfox. Igaz?
- Igen.
- Örvendek. Ansel Elgort.-nyújtja a kezét- San Diego maffiájának a vezetője. Tudok segíteni.
- Remek.- biccent Shawn.
- Mennyi ember kell?
- Minél több.
- Beszélek a Phoenix-iekkel. Most.- mondja Ansel, majd elvonul telefonálni. Én és Shawn addig csendben vártunk. Elég kínos volt.
- Beszerveztem őket is.
- Köszönjük.- mondom halkan.
- Lautner nem maradhat itt Los Angelesben. Azt senki nem bírná. Egyik maffia sem. Főleg mostanában. 30 emberemet elvitték.
- Tőlünk is vittek el pár embert.- mondja Shawn.
- De ti Lautnerhez tartoztatok ,nem?
- De. Csak Grier idő előtt kiszállt. Okos srác. Addig ő figyelt a rendre míg én tudjuk hol voltam.
- Mennünk kellene. Talán holnap összedobhatunk egy találkát. Justin biztosan beszélni akar mindenkivel.-mondom.
- Jó ötlet.-bólogat Ansel.- Akkor holnap.
Visszasétálunk majd beülünk a kocsiba. Mikor visszaértünk a házba Justin érdeklődve nézett felénk.
- San Diego és Phoenix bent van.- mondja Shawn.
- Még is meg lesz.-suttogja Justin.
- Mind tudtuk.-mondom. Elmosolyodik.
- Holnapra hívtuk őket.-mondja Shawn.
- Oké.-biccent Justin. Shawn el megy én pedig kihívom Justint az utcára.
- Hogy van Robin?-kérdezem.
- Jól, de miért érdekel mindenki más rajtunk kívül?
- Csak megkérdeztem.
- Nem, figyelj. Rég óta érdekel a dolog. Mindig fontosabb számodra mindenki, mint saját magad. Nem lehetne, hogy egy napra csak magaddal foglalkozz és senkivel ne törődj?
- Nincs rá szükségem.
- Rám se?-néz mélyen a szemembe.
- Ezt sosem mondtam. Rád mindig szükségem van. Te vagy az egyetlen stabil dolog az életemben.-ölelem meg.
- Szeretlek.- hajol közel hozzám, majd megcsókol.

Reggel zörgésre keltem. Kimásztam az ágyból,majd lementem az étkezőbe ahol egy papírfecni volt. 
" Parks már nem tartozik közétek. Parks már nem Verrecasé. :Lautner."
- Srácok!-kiáltom el magam. Fél percen belül az egész ház engem néz az étkezőben. Robinak adom a fecnit. 
- Meg fogom ölni!- indult meg az ajtó felé, de elé állok.
- Direkt ezt akarja! Hogy mi kezdjünk. Várjunk jövő hétig.
- Nem fogom kibírni egy hétig.- huppan le Robin a kanapéra
- Muszáj lesz.-mondja Drake.
Aztán hangos dudálásra lettünk figyelmesek. Kinéztem az ablakon.
- Emberek! Megjöttek.-mondom, mire mindenki az ablakhoz siet.
- Sokan vannak.- mondja mosolyogva Shawn.
- Menjünk ki.- vetem fel az ötletet.
Ansel száll ki az egyik furgonból.
- Ennyi elég lesz Mendes?-kérdezi.
- Meglátjuk.- kiáltja Shawn.
- Jó reggelt mindenkinek. Remélem nem vagyunk koraiak.- lép Ansel mellé egy kb. 30 éves srác.
- Sosincs túl korán.-mondom.
- Ez igaz.
- Azért mondhattátok volna, hogy ilyen utunk lesz!- tipegett felénk magassarkúban egy velem egyidős lány.
- Nyugodj már meg Stacy! Rosszabb is lehetett volna.-mondja Ansel.
- Hát persze! Te könnyen mondod! Na nem érdekes, majd inkább beszélek Jennával.
- Egy lány biztos jobban megért.-mondom halkan.
- Mondtál valamit?- fordul felém.
- Nem, nem érdekes.-motyogom.
- Ne húzd ki a gyufát, oké?
- Nekem te nem parancsolsz.-rázom meg a vállam.
- Valakinek igen nagy a szája.
- Inkább tipegj el. Könyörgöm.
- Ne hidd magad a főnöknek.-szegez rám egy fegyvert. Felteszem mind a két kezem.
- Hó, nyugi van.- szól bele Justin is.
- Elintézem.- mondom neki. Egy hirtelen mozdulattal én is fegyvert rántok elő.
- Hogy is hívnak?- jön közelebb a lány.
- Avalanna Macfox.- mondom magabiztosan.
- Hm. Sosem hallottam rólad.
- Én sem rólad.
- Ez meglepő.
- Azért szerintem annyira nem.-mondom egy apró mosollyal a szám szélén.
- Macfox. Ne csináld a balhét.- kiabálja Robin.
- Maradj el Verrecas!
Stacy ebben a pillanatban a lábam mellett elsüt egy lövést.
- Normális vagy?- kiáltok fel, majd én is meghúzom a ravaszt.
A furgonokból kiszállingóztak az emberek és pillanatok alatt egy tömegbunyó alakult ki.
Pedig igazából együtt kellene működnünk. Érdekelni fog sikerül-e. Szerintem nem..

1 megjegyzés: