2014. szeptember 21., vasárnap

3. Évad 3. Epizód . " Ami a sötétben történik , az ott is marad . "

Sziasztok ! Itt is az új rész , remélem elnyeri tetszéseteket !Sajnos ismét nem tudtam olyan hamar hozni a következő részt mint akartam hisz elkezdődött a suli és rengeteg a dolgom , ugyan is idén felvételizek . Remélem megértitek , mert nekem most ez az első . Nem tudom mikor lesz új rész , a blog csoportban megtaláltok ( https://www.facebook.com/groups/308293842681178/ ) és ott kérdezhettek is . Kommenthatár nincs , mert rájöttem , hogy felesleges . Köszönöm a 23 ezer megtekintést és a 19 feliratkozót . Hihetetlenül örülök . Csatlakozzatok a csoporthoz és ott találkozunk . A szereplők menüponton már dolgozok , ha kint lesz kirakom a csoportba :) Sziasztok ! I love Homers !

~* Robin szemszög *~

- Én Caylenre szavazok. - adtam oda a telefont Biebernek . - Szerintem dumáld meg vele te.
- Miért pont Caylen ? - röhögött.
- Macfox nem ismeri még annyira. Csak nem gondolta  majd , hogy mi küldtük oda . Kitalálunk egy
fedősztorit és mehet is .
- Verrecas én ennél sokkal hülyébbnek néztelek . - bólintott elismerően .
- Kösz. De hívd már fel ! - erősködtem . Tárcsázta Caylent , majd félrevonult tárgyalni vele.
- Oké . Elmegy . - tért vissza Justin .
- Remek. - csaptam össze a kezem . - Menjünk vissza a többiekhez . - nyitottam ki az ajtót.
- Na , mi volt ? - érdeklődött Ryan mikor beértünk a nappaliba . Ott ült még a kanapén Sam , Jade , June , Austin és Alex . Meg mi , Bieber , Butler és én . Ja és a kis David .
- Elküldtük Caylent . - mondta Justin .
- Nem akarom , hogy hülyeséget csináljon ! - aggodalmaskodott June . Valószínűleg Macfoxra gondolt .
- Fel kellene hívni ! - szólt közbe Jade .
- Igaz , ha baja van úgy se veszi fel . - rázta meg a fejét Austin . Bieber akkorát kevert le neki , hogy még a mellette ülő Alex is kapott belőle .
- Oké az ilyen megjegyzéseket hanyagoljuk. - mondtam.
- Akkor mi legyen? - türelmetlenkedett Bieber.
- Hagyjuk . Hívna , ha akarna. - mondta Ryan miközben elindult a konyhába.
- Hozz egy kávét ! - kiáltottam utána.
- Tán úgy nézek ki mint egy pincér ? - vonta fel a szemöldökét .
- Ez az ing kifejezetten kiemeli pincéri vonásaidat . - kacsintottam .
- Na jó a flörtölést abbahagyni inkább majd akkor én megyek . - állt fel a kanapéról Justin .
- Két cukorral . - emlékeztettem .
- Vigyázz Verrecas nehogy a nyakadban landoljon !
- Nem mered.
- Csak azt hiszed ! - tért vissza egy kávéscsészével a  kezében .
- Fiúk mi az isten ütött már megint belétek ? - fogta a homlokát Jade .
- Csak kávézgatunk ! - jött ki Butler is egy jó adag kávéval .
- Nehogy rám öntsétek ! - futottam ki a nappaliból .

~* Lana szemszög *~

- Tíz éve börtönben ül az illető . - kikerekedett a szemem . De , ha Taylor itt van akkor nem ő követte el a merényletet .
- Hogy hívják ?
- Richard Leeroy .
- Richard Leeroy . - ismételtem el .
- Pontosan .
- Köszönöm . - rohantam vissza órára . Mivel közben elfelejtettem , hogy a két Peterst kiküldjem az anyjukhoz csak leültem a helyemre .
Órán Richard Leeroy járt az eszemben . Kicsengetés után feldobtam a témát .
- Valaki tudja ki az a Richard Leeroy ?
- Nem . - rázta a fejét Evan .
- Én tudom . - szólalt meg Taylor. Hogy nem gondoltam ?!
- Honnan?  - keztem bele nyomozásomba.
- Régről .
- Mit tudsz róla ?
- Ha nem baj ezt inkább ketten beszéljük meg .
- Oké . - Evan és Cammy elmentek . - Szóval?
- Ő ölte meg a Peters család nagy részét .
- Ezt eddig is tudtam .
- Rose Macfox második férje volt.
- Tessék ?
- Csak azért mondom, hátha ez is érdekelt. Shanon. - kacsintott. - Vagy Lana.. kinek , hogy tetszik.
- Akkor azt is biztosan tudod, hogy az anyám meghalt.
- Igen , hallottam róla.
- Hallottál róla ? Igaz is , ha engem nem sikerült a kis Lawleynak  eltenni láb alól tegyük el az anyámat ! Teljesen jogos ! - kiabáltam.
- Most ugye nem hiszed azt , hogy én voltam ?
- Tudom , hogy te voltál az . Éppen telefonon beszéltem vele. És jól kiszűrtem a hangod.
- Na figyelj . Elmondom egyszer és utoljára . Nem én voltam. Leeroy volt . Én csak....
- Te csak mi?
- Próbáltam segíteni Rosenak.
- Gondolom.
- Kérlek higyj nekem . - fogta meg a kezem .
- Csak tudnád bizonyítani . Túl sokszor ártottál nekem .
- Oké , gyere el velem Los Angelesbe és bebizonyítom.
- Los Angelesbe ?
- Igen .
- De nem megyek veled kettesben. - fintorogtam.
- Nem is kell. Megyek lefoglalni a repjegyet .
- Oké. Szólok Peterséknek. - rohantam el a folyosón. Aztán összeütköztem valakivel. Felültem .
- Ne haragudj .
- Én bocs.
- Jc ? - pattantam fel.
- Szent Macfox !
- Mit keresel itt ? - döbbentem le.
- Téged . Téged kereslek.
- Soha nem tettem volna ilyent ez előtt , de - öleltem meg - Köszönöm . - suttogtam .
- Részvétem Rose-zal kapcsolatban . - hajtotta le a fejét.
- Taylor itt van .
- De ugye nem álltál szóba vele?
- De.
- Bántott ?
- Jc , nyugodj meg nem bántott.
- Csak azért , mert én felelek érted . És , hát Bieber nem biztos , hogy örülne.
- Justin küldött?
- És Robin . - egészített ki.
- Mi van velük ? Mondj el mindent.
Miközben Jc mindent elmondott körbejártuk a sulit . Éppen a liftben voltunk , mikor nyílódott az ajtó és Evannel találtuk magunkat szemben .
- Macfox ki ez ? - érdeklődött Evan .
- Az egyik otthoni haverom .
- Értem .
- Egy pillanat . - léptem ki a liftből . - Nem Taylor volt a gyilkos . Egy bizonyos Richard Leeroy. Taylor foglal helyeket egy repülőre Los Angelesbe .
- Figyelj , most , hogy megtaláltam a családomat nem biztos , hogy szeretnék elmenni .
- Oké , megértem . De beszéld meg Taylorral.
- Felesleges . Majd ez az otthoni haver veled tart.
- Ugye nem ez a bajod ?
- Dehogy is . De csak nem akartad itt hagyni .
- Igen , mondjuk ez is igaz.
- Kimberly is biztosan veletek tart.
- Kizárt .
- Taylor magával fogja vinni.
- Ám legyen . - vontam vállat.
- Macfox sikerült holnapra jegyet foglalni ! - kiáltott rám Lautner.
- Akkor én mentem pakolni. - közben Jc is kiszállt a liftből így ketten mentünk a szobába , ahol Kim már a bepakolt bőröndjén ült.
- Shanon el tudod képzelni ? Irány LA !
- Igen . - mondtam.  Fél óra múlva be is pakoltam , hisz még egyben voltak a ruháim . Holnapra elől hagytam egy pólót és egy nadrágot .
- Hogyan oldjuk meg a kiiratkozást ? - nézett rám bambán Kim .
- Majd Taylor elintézi. - legyintettem .
- Te tudod. - mondta .
- Macfox , azért nekem is elmondhatnád miről van szó. Tudod , én vagyok az akit egy órája majdnem sírva fakadva ölelgettél.
- Mi van Caylen ? - ültem le mellé. Ő csak mosolygott és megrázta a fejét .
- Kim , figyelj . - mondtam.
- Igen ?
- Én Avalanna Macfox vagyok.
- Tudom .
- Hogy hogy tudod?
- Szerintem Taylor nem mondott el semmit ?
- Hát , reménykedtem benne.- nevettem el magam kínosan.
- És azt is tudom , hogy Bieberrel jársz .
Minél több mindent mondott Kim rólam annál vörösebb lett a fejem . Komolyan elhittem , hogy ő egy kis buta csaj ? Ha igen is , rosszul tettem .
- Jc eljössz velem Los Angelesbe ?
- Nem engedlek el egyedül . Kizárt . Szóval igen .
- Oké .
Másnap reggel korán keltünk ugyanis időben a reptérre kellett érnünk , hogy legyen időnk becsekkolni és egyebek. Az előbb említett során nem merültek fel komplikációk szerencsére . Négyen ültünk egymás mellett én az ablaknál aztán Jc , Kim és Taylor. Az út felénél a banda kidőlt szóval nem számíthattam társaságra . Gondoltam körbe nézek , amikor  megláttam egy eléggé ismerős alakot .
- Jc . Jc ! - ütögettem a vállát .
- Mi az Macfox ? - nézett rám hunyorgó szemekkel .
- Lawley itt van . - suttogtam . Nem akartam mondjuk pont Taylort felkelteni .
- Mármint Kian ?
- Ki más ?
- Hát most mit tudom én . - rántott vállat . - Szerintem az nem ő . - mondta .
- Akkor már félre is látok. - jegyeztem meg.
11 óra leforgása alatt Los Angelesben leszállt a repülőnk , ahonnan taxi vitt minket Taylor házához - mert neki háza is van itt - és mivel még csak délelőtt volt ezért úgy döntöttünk , hogy este megyünk el körülnézni .
Jc és én tv-t néztünk egész nap , meg bedobtunk pár chipset , így már készen álltunk bevenni az angyalok városát .
Este Kim rohant át hozzánk ész vesztve , mint kiderült azért , hogy mit vegyen fel .
- A piros jobb . - biccentettem . Igaziból nekem édes mindegy volt. Én nem szerettem volna kiöltözni így maradtam a bőrdzsekinél a farmernál egy pólónál és egy magassarkúnál .
- Szerintem mehetünk . - néztem végig mindenkin.
Taylor kocsijával bementünk a belvárosba , azonban onnantól már csak gyalog mehettünk hisz rengetegen voltak .
- Hova megyünk tulajdonképpen ? Vagy van egyáltalán valami úti cél ? - érdeklődtem .
 - Nincs . - mondta Taylor . - Csak körülnézünk .
- Aha , értem .
Éjfél tájt vissza akartunk menni a kocsihoz , azonban úgy eltévedtünk , hogy még Jc telefonján a GPS sem segített nagyon rajtunk . Végül a sok " Menj tovább száz métert majd fordulj balra" eredménye ként egy sikátornál kötöttünk - vagyis inkább ott sétáltunk el - mikor megláttam egy srácot akit úgy püfölnek , mint egy box zsákot .Megvártam míg a többiek kicsit tovább sétálnak , majd bekanyarodtam a zsákutcába . Addig voltam magabiztos és bátor míg meg nem láttam egy csapat agyon tetovált srácot .
- Hagyjátok békén ! - kiáltottam 50 méter távolságról rájuk . Mindenki felém nézett . Megijedtem .
- Ez komolyan egy csaj ?
- Annál jobb . - hallottam ki ezt a párbeszédet , na ez jó lesz . Egy pillanatra megtorpantam mert Jc kiáltását hallottam . Engem keresett . - Na gyere ide ! - vettem egy mély levegőt , majd közelebb mentem hozzájuk .
Szegény srác reménytelenül nézett fel rám a földről .
- Hello Macfox ! - lépett ki a tömegből Lawley . - Nem hittem a szememnek mikor megláttalak a gépen . Örülök , hogy körünkben tudhatunk .
- Szint úgy . - nyeltem egy nagyot .
- Ne már Lawley , hogy ismered . Stoppolni akartam . - szólalt meg egy másik srác .
- Maradj már el Drake ! - kiáltott fel valaki ismét a tömegből .
- Drake Grier . - nyújtotta felém a kezét .
- Jake Dallas . - lépett mellé még egy srác.
- Carter Reynolds . - és még egy .
- Lana Macfox . - ráztam kezet Drakekel .
- Honnan jöttél ?
- Londonból .
- Az nincs itt a szomszédban . - állapította meg Jake .
- Tudom . Ugye tudjátok , hogy amit csináltok nem éppen helyes dolog ? - kérdeztem .
-  Ja , képben vagyunk .
- Hát akkor ? - tártam szét a karom .
- Ezek mind seggfejek . - szólt közbe valaki .
- Espinosa , én nem beszélnék nyíltan magamról . - szólt vissza Carter .
- Most komolyan mit akarsz Reynolds ? - húzott be egy hatalmasat Carternek Espinosa . Aztán egyből neki esett mindenki mindenkinek . Eközben a szemüveges srác kimenekült a tömegből .
- Mi a fene ? - lepődtem meg , hiszem ugyan úgy nézett ki mint Drake .
- William Grier vagyok . Igen annak az igen észnek az öccse  . Szerintem húzzunk innen . Ne akarj ebbe belekeveredni . - lassan elindultunk ki az utcából . Csak azt hittük , hogy feltűnés nélkül meglóghatunk .
- Will mi a francot csinálsz ? - hallottam Drake hangját . Elkezdtem futni mikor megláttam Jc-t .
- Macfox ? - kiáltott utánam Drake .
- Igen ?
- Elkérhetem a számod ?
- Igen . - sétáltam vissza hozzá . Beírtam a telefonjába a számomat , majd elsétáltam .
- Mi az istent csináltál ? - nézett rám dühösen Jc .
- Semmit . - vontam vállat . - Nem történt semmi .
- Te tudod . - rázta meg a fejét .
- Legközelebb azért szólj ha bandázási hajlamod van .
- Oké . - nevettem el magam .
- Amúgy megtaláltuk a kocsit . - mondta boldogan .
- Remek , úgy is mindjárt leszakad a lábam .
Nem kellett sokat gyalogolnunk Taylor és Kim már a kocsiban ültek és minket vártak . Hazaértünk , majd Jc hamar bedobta a szunyát én pedig még fent maradtam . Rezgett a telefonom . Drake írt .
" Hello Macfox ! " 
" Szia . Nincs egy kicsit késő ? "
" Nekem nincs . "
" Hát akkor jó "
" Remélem találkozunk még "
" Meglátjuk Grier . Jó éjt ! "
" Jóéjt Lana "
Aztán Jc telefonja is rezgett , nem neki nem Drake írt /fura lett volna/ hanem Justin .
"  Caylen ha megtaláltad Macfoxot azonnal gyertek haza "
Visszaírtam neki .
" Justin itt Macfox . Azért jelentkezhetnél ... "
" Nem kellett volna elmenni itthonról ! "
" Igen tudom . "
" Hiányzol . "
" Te is . "
" Hol vagy ? "
" LA-ben ... "
" Mit keresel ott ? "
" Holnap elmondom. Késő van . "
Letettem a telefont és elaludtam én is . Reggel üzentem Drake-nek .
" Hol tudnánk találkozni ? " 
" Ahol tegnap ?! " 
" Oké akkor ott találkozunk Grier " 
Azonban ezt az utolsó üzenetet nem csak neki küldtem el .....

1 megjegyzés: