2013. december 25., szerda

2. Évad 9. Epizód : Karácsonyi rész + Luv U Homers !!!!!

Hi Homers !!! Elöljáróban el szeretném mondani , hogy ez a rész December 24.-ét írja le úgyhogy ne csodálkozzatok ha itt szenteste lesz még csak  . Nos nem jött 4 komi de ez egy kis Karácsonyi ajándék . Kellemes Ünnepeket mindenkinek !
       -   Lana bemutatom neked az … az … az apádat .
        - A kimet ??? – akadtam ki 100%- osan . Majd berohantam a női mosdóba . ( Hova máshova  ??!! ) Mivel rohamosan szöktek ki a könnyek a szememből  a sminkem teljesen elfolyt , így esélyem sem volt arra hogy normálisan nézzek ki . Nos , mikor összeszedtem minden erőmet kimentem és kértem Robintól valamit .
         -Vigyél haza . – mondtam még összeomolva .
         - De … - kezdett bele .
         - Vigyél haza . – hallatszott a hangomban a nyomatékosítás .
          - Jó .
          - Hello . – köszöntem el . Majd elindultam a kocsihoz .
         -  Hé , sajnálom . – fohászkodott Robin .
         - Képes volt mindenki hazudni nekem ?! – kérdeztem leginkább magamtól .  – És te ..- fordultam felé . – Te … Te képes voltál beadni nekem , hogy jajj de szeretlek , miközben mindvégig tudtad , hogy … hogy testvérek vagyunk ???
-          - Mondtam hogy sajnálom .
-          - Sajnálod ????
-          - Ne csináld ezt . – nézett felém mikor éppen odaértünk a házamhoz .
-          - Szia . – csaptam be a kocsija ajtaját .
-          - Most komolyan így kivagy akadva ? – szállt ki a kocsiból és indult utánam .
-          - Ne hívj . – csaptam be a bejárati ajtót . Felrohantam az emeletre és vettem egy mély levegőt . Majd fülhallgató a fülembe és elkezdtem feldíszíteni a házat . Kicsit későn keztem el , ugyanis ma van Szenteste . Na mindegy . De legalább néz ki valahogy a ház . Mikor végeztem , felhívtam Jade-et .
-          - Nem akartok átjönni ? – kérdeztem mikor felvette a telefont .
-          - Szia . Bocsi , nem érünk rá . Tudod .. ez David első karácsonya .. nem akarjuk neki elrontani . Ne haragudj.
-          - Nem , dehogyis . – majd letettem .
      Hát jó , akkor elleszek egyedül is . Felvettem a rénszarvasos pizsimet és a piros pihe-puha köntösömet és beültem a nappaliba ahol volt a fenyőfa is . Épp a TV-ben valami romantikus film ment azt néztem . Amikor rájöttem , hogy valami hiányzik . Kimentem a konyhába . Elővettem a vattacukrot , meg a pillecukrot , meg csináltam forrócsokit és úgy ültem vissza a fotelbe . Filmnézés közben azon gondolkodtam  , hogy miért esik szét körülöttem minden . Itt ismét eltört a mécses . Főleg úgy hogy a film is meghatott . Ekkor végleg elegem lett , ugyanis kiment az áram . Tudtam , hogy kint fúj a szél , dörgött az ég és villámlott . Csodás időjárás karácsonykor . Meggyújtottam egy gyertyát és mostmár végleg elkezdtem bőgni .  Ebben a pillanatban a nappali ablakán , a lépcső felől gyér fény tűnt fel . Hallani lehetett , hogy valaki lépked le az emeletről . Ajaj . Sötét van , egyedül vagyok és még szívrohamot is kapok ? Nem jó Karácsony ez . Majd kopogtattak . Felálltam és kinyitottam a nappali ajtaját . Egy srác volt . Mondtam Robinnak hogy ne keresen . Igaziból egy hatalmas ajándékdoboz volt az arca előtt , ezért nem láttam .
  - Nem jó a Karácsonyt egyedül tölteni , tudtad ? – dobta el a dobozt Justin !!!!
- -  Imádlak , imádlak , imádlak !!! – visongattam miközben a karjaiba ugrottam ő pedig megpörgetett . Nem lesz soha jobb karácsonyom . - Nade .. mi lesz a szőke csajjal ? 
- - Te azzal ne foglalkozz . Amúgy , rénszarvasos pizsama ? Komoly ?
  - Hé igenis aranyos ! - tiltakoztam . 
  - Aha , nagyon . - ült le a kanapéra.
  - Boldog Karácsonyt ! - ültem az ölébe és odaadtam neki az ajándékát , amit még régebben vettem .
  - Köszi . -bontotta ki és elröhögte magát mikor meglátta a csomagba rejtett hóemberes pizsamát.- Ez komoly? 
  - Vedd fel ! - kérleltem . 
  - Jó . - sóhajtott fel . Két perc múlva az imént említett pizsamában tért vissza . 
  - Cuki . - kacagtam fel .
  - Bájos . - bólogatott . - Ennyire utálsz ? 
  - Igenis cuki rajtad . 
  - Gondolom . 
-Komolyan .
  - Akkor én jövök . Boldog Karácsonyt . - nyomott a kezembe egy nagy dobozt . 
  - Egyáltalán nem ..
- - Nyisd ki .
  - Oké . - mikor kinyitottam egy kicsi doboz volt benne . - Ez mi ?
  - Add ide . - kérte el tőlem a kis dobozt majd megfogta a kezemet és letérdelt elém . Jézusom !!!!!!!!
  - Avalanna MacFox leszel a feleségem ? - nyitotta ki a dobozt . Jujj de szép . 
  - Azt hiszem ... - nyújtottam meg az "m" betűt . - Igen ! - jelentettem ki boldogan és felhúzta az ujjamra a gyűrűt. Majd természetesen megcsókolt . ÚRISTEEEEEEEEEEN JUSTIN MEGKÉRTE A KEZEMET !!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 És én IMÁDOM ŐT !!

 Nos Homers ! Remélem tetszett  rész és most tényleg kapok komikat ! Imádlak titeketb és remélem ajándékban gazdag Karácsonyotok van/volt . Luuuuv <3



1 megjegyzés: