2013. november 29., péntek

2.Évad 6.Epizód : "Szakítottunk ."

                              ~* Lana szemszög *~

- Te meg mit keresel itt ?? - néztem szembe az ajtóban álló exemmel (???????!!!!!!!!!!!!).
- Anyukád mondta , hogy itt vagy  . - állt be az ajtóba Ben . (Az a neve  :D )
- És ? - vontam fel a szemöldököm.
- Gondoltam , meglátogatom a csajom.
- A kid ?? Mikor eljöttem Londonba szakítottunk . Tudod küldtem egy SMS-t a régi telómmal . - tájékoztattam .
- Nem kaptam SMS-t .
- Tuti , hogy elküldtem . Várj .. - rohantam fel a szobámba , majd előhalásztam a régi telefonom . Majd megnéztem , hogy elküldtem-e azt az SMS-t . Nem lett elküldve . Basszus . Visszarohantam . - Figyelj , sajnálom az a helyzet , hogy nekem már van valakim .
- Megértem . - És ekkor jött az ajtóhoz Justin .
- Öhm , Justin ő itt ..
- Ben . - vágott közbe Justin . Szemei mintha szikrát szórtak volna az előbb említett srác felé .
- Bieber . - szólal meg Ben is .
- Ti ismeritek egymást ? - kérdeztem , szemeim cikáztak a 2 srác között .
- Igen . Még régről . - ölelte át a vállam Jus . - Viszlát Stufs . - Köszönt el Juju  , Ben-től majd rácsapta az ajtót .
- Nem is érdekel mi volt ... - ráztam meg a fejem.
- Nem is mondanám el. - közölte.
- Beviszel Jade-hez ? - kérdeztem .
- Aha . Zárd be az ajtót .
- Okés . - Justin kiment az autóhoz én pedig becsutam a bejárati ajtót , majd beszálltam mellé . - Szerinted nem ciki , hogy nincs jogsim ? - kérdeztem. Közben pedig elindultunk a kórház felé .
- Még csak 19 vagy . - nézett felém mosolyogva .
- Tudom , de akkor is . Nem cipelhetsz mindig mindenhova .
- Nekem nem problem .
- Nem értem miért nem mentünk még szét .
- Miért ?
- Csak nézz rám , és nézz rá például arra a lányra . - mutattam ki a szélvédőn .
- Mi van vele ? - nézett ismét rám most már kissé aggódva.
- Ő gyönyörű én meg .. - sóhajtottam.
- Sokkal szebb vagy mint hiszed . - simított végig a karomon .
- Nem úgy érzem .
 - Hidd csak el. - mosolygott .
- Te is bejössz ? Mármint Jadehez ?
- Ja , Ryannel is szeretnék dumálni amúgy is.
- Értem . - majd kiszálltunk a kocsiból és bementünk a kórházba . Én egyenesen Jade kórterméhez siettem.
- Szia ! - köszöntem mosolyogva Jadenek.
- Szia .

6 megjegyzés:

  1. És és mi fog történiiiii!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. ESSS..... URISTEN NAGYON JO LETT KOVIT:"3<3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóóóóóóó! Mikor lesz a következő rész? Már nagyon várom.... Ma kezdtem a blogod, é sitt a második évadnál már MINDEN résznél aggódtam hogy hátha ezaz eddigi utólcsó, és NEM!!!!! :( eljött az utólsó (eddig).... Kérlek nagyon SIESS a kövivel. Mikor lesz? (vagy már kérdeztem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D aranyos vagy . Minden tőlem telhetőt megteszek hogy tudjak pótolni ugyanis elmaradt 2 rész is :/ éppen ezért még itt a hétközben megírom és kint lesz legalább egy :)

      Törlés